Za naše cenjene kupce - pravilnik o rešavanju reklamacija

Prigovor (reklamacija)
Član 34.

Potrošač ima pravo prigovora na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu, za koje se ne izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku od šest meseci od dana kupovine. Uz prigovor podnosi se račun o kupljenom proizvodu. Prigovor se podnosi u prodajnom objektu u kome je proizvod kupljen.

Ovlašćeno lice odlučuje o prigovoru istog dana kada je prigovor podnet, a najkasnije u roku od osam dana od dana podnošenja prigovora.

Član 35.

Ako je prigovor iz člana 34. ovog zakona osnovan zbog nedostatka na proizvodu, potrošač ima pravo na:

1) zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili
2) da mu se vrati iznos plaćen za taj proizvod u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja ili
3) otklanjanje nedostatka na proizvodu.

Miloš Živković, vlasnik
Isporuka tepiha i ostalih proizvoda je BESPLATNA širom Srbije! Za naručivanje je dovoljno da izaberete proizvod i unesete Vaše ime i adresu. Nakon toga možete da uplatite i naručeni proizvod stiže na adresu koju ste naznačili.
Kontakt podaci
Objekat 1 Miloša Obrenovića 21 Obrenovac
011/8728-129
Objekat 2 Miloša Obrenovića 62 Obrenovac
011/8721-635 (tel./faks)
Email info@aloser.rs
Radno vreme 08:00 - 20:00 h Radnim danima
08:00 - 15:00 h Subotom